Sunday, October 10, 2010

Beli Lagu Karaoke Melayu Set 1






KEPADA PENGUSAHA PA SISTEM DAN KEPADA SESIAPA SAHAJA YANG BERMINAT DENGAN SISTEM KARAOKE ALAF BARU. BERITA BAIK UNTUK ANDA....!!!!!!!




HANYA RM600!.

APA YANG ANDA DAPAT DENGAN RM600?.

1. HARD DISK 1 TB YANG MENGANDUNGI LEBIH 25,000 BUAH LAGU KARAOKE ( LAGU INGGERIS + LAGU MELAYU + INDONESIA + HINDI + THAI )
2. BUKU SENARAI LAGU MELAYU DAN INGGERIS DAN 5 SOFTWARE PRO KARAOKE

3. ANDA AKAN DI AJAR A TO Z CARA MENGENDALIKAN SISTEM MUDAH INI

4. TIADA LAGI MASALAH CD SANGKUT-SANGKUT! TAK PERLU CD LAGI !

5. TIDAK PERLU LAGI MENGGUNAKAN VCD PLAYER! JANGAN BUANG MASA


6. MENJIMATKAN 90%(PERATUS) MASA ANDA! CEPAT PASANG DAN MUDAH

7. PIHAK SAYA AKAN MEMBERIKAN SERVIS UPDATE LAGU SECARA PERCUMA SETIAP 6 BULAN SEKALI KEPADA PEMBELI, JADI STOK LAGU PEMBELI AKAN SENTIASA BERTAMBAH DARI MASA KE SEMASA DAN SENTIASA UPDATE ..PEMBELI HANYA PERLU POS ATAU BERJUMPA DENGAN SAYA UNTUK MENYERAHKAN HARD DISK UNTUK DI UPDATEKAN.

DAN YANG PENTING SEKALI, ANDA BOLEH MENAIK KAN LAGI KADAR SEWAAN PA SISTEM ANDA!!!! ATAU INGIN BERKARAOKE SENDIRI DI RUMAH

KEPADA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI:-

CIKGU WAN - 013 4819486

Facebook saya : 
Batagolek@gmail.com ( add jer saya kat facebook, tanak beli pun tak apa janji kita bleh jadi friends..jangan risau saya tak SPAM wall anda, saya respek anda sebagai pengguna jaringan internet )

U all bleh la baca dulu di bahagian komen, lihat komen2 dan perkembangan bisnes saya ni ...alang2 dah sampai blog ni, baca la sampai abis .. no hal punya ..

Lihat juga Post-post terbaru saya, saya ada letakkan gambar2 bersama pembeli yang membeli set karaoke di tangan secara COD ... ini bukan super impose, mmg betul2 ;)

Kalau ikhlas dalam setiap urusan, insyaAllah Allah akan mudahkan urusan kita ..itu Motto yang saya sentiasa pegang dalam bisnes



CEPAT..!!! SEMENTARA STOK MASIH ADA.....

PASTI BERBALOI..!!!
Sila email ke Batagolek@gmail.com untuk mendapatkan alamat rumah saya ..maaf saya mahu privasi dan tak mahu paparkan di sini ..kepada yang betul-betul serius sahaja saya akan berikan alamat.. Add saya di facebook : batagolek@gmail.com ( Wan Faizol )

Jika sudah ada hard disk dan hanya ingin lagu sahaja, boleh pos hard disk, saya akan masukkan lagu ..kosnya RM400 termasuk kos pos ..

Software PRO Karaoke akan diberikan sekali ..Ada 5 kesemuanya, Siglos, Unify, Kbox,Advance Karaoke dan Karafun ... Setiap software berbeza-beza fungsi dan kegunaan, ada yang sesuai untuk majlis kawin, ada yang untuk santai2 famili, ada yang untuk majlis rasmi ...pendek kata, complete..


Mohon maaf kepada prospek yang menelefon dan sms saya hanya untuk ushar-ushar line dan tidak berniat untuk beli, pesan saya, jangan kita susahkan orang lain, nanti tuhan susahkan diri kita berganda2 banyaknya ...Kalau niat betul, dan ikhlas sesama kita, InsyaAllah Allah akan permudahkan urusan kita..


144 comments:

  1. :) :) :)
    waa.. baguih ni
    pakai rmvb player ka apa nih

    ReplyDelete
  2. pakai player biasa pun dah ok bro ..ni semua format .DAT , bukan format cap ayam ..audio visual memang mantap, sebijik macam bilik karaoke yg dok bayar ikut jam, ikut bilik atau pilih lagu tulis lagu kt kaunter tu ..kalo nk best lagi pekena speaker 15' brand BMG dua bijik..siap dah ada built in qualizer n amp ... memang satu rumah tu, bunyi dia sedap giler ..pakai mikrofon yg mahal sket, contoh macam mikropon sony yg berat semacam tu, yg steel kt luar, model lama ..yg tu mmg terbaik, suara kuar sedap,clear, cukup bass n treble n tak sakit tekak bila nyanyi .. pendek kata, ada set karaoke ni, memang terbaik la ..

    ReplyDelete
  3. kalo berminat sy akan letak salah satu contoh model karaoke yg saya buat sendiri di umah..modalnya cukup murah..

    1. rm500 - utk hard disk n lagu
    2. laptop / desktop - kat mudah, banyak yg jual murah2 ..dekstop p4 pun ada jual dlm rm300 aje
    3. speaker 15' brand BMG - rm500
    4. TV satu ( nak pakai pun bleh, xnak pakai pun takpe ..tapi nk kasik feel, pakai le tak kisah atas citarasa sendiri )

    so dengan rm500 + 300 + rm500 = RM1300

    saya dah boleh setup satu sistem karaoke yang setanding dengan set2 karaoke yg dijual pada harga rm3000 - rm10 000..

    kalau ada yg berminat yang tinggal di taiping, perak, saya boleh tunjuk demo di rumah saya, no problem ..

    ni untuk yang minat karaoke le, kepada yg tak minat atau yg alim2 tu, sy tanak la komen lebih2 .. yg penting, bila ada set karaoke ni, seolah2 kita ada telaga emas ...

    telaga emas ni, tiap2 waktu aka jana pendapatan pasif kepada kita .. saya sendiri sejak ada set karaoke ni, hampir rm2k - rm3k boleh jana setiap bulan, free2 aje ..secara pasif ..tak perlu kerja susah2, smart thinking mesti ada ..

    ReplyDelete
  4. itu yang saya cadangkan la , tapi kalau tak ada budget rm1300, ada rm570 pun dah ok

    1. hard disk 500 GB 10k lagu
    2. Buku Lagu

    ada dua nih pun dah jenuh dah nak nyanyi..kalo dah ada amp n speaker kt umah, tak payah beli2 lagi takut membazir .. kalau nk spend pun, kpd yg takde latop / pc ..cari aje kat mudah.my, murah2 orang dok jual rega rm300 - rm400 ..boleh guna takde masalah

    ReplyDelete
  5. lihat contoh software karaoke yang saya gunakan

    http://lagu-karaoke-melayu.blogspot.com/2010/11/software-karaoke.html

    ReplyDelete
  6. ni dua contoh lagu2 zaman 70-an sebagai contoh ..tapi kualiti tu tak 100% sebab walaupun format .DAT, tapi bila kita upload ke youtube, youtube akan kecikkan jugak saiz fail, gambar pun tak selawa yg ori ..just sebagai contoh aje ni

    http://www.youtube.com/watch?v=zdlUEQQEojU

    http://www.youtube.com/watch?v=gElGhVaqf0E

    ReplyDelete
  7. ni contoh senarai lagu, 'live' dari buku lagu..maaf saya tak akan bagi softcopy..buku lagu akan saya pos ..jangan dok mintak2 softcopy yek ...hehe ..beli, nanti dapat la buku tu ..kepada yang nak tengok senarai lagu kan..hehhe

    http://lagu-karaoke-melayu.blogspot.com/2010/12/senarai-lagu-karaoke-dari-buku-lagu_21.html

    ReplyDelete
  8. kelate x leh wat la bisnes ni abé. majlis bandaraya x lepas. huhu

    ReplyDelete
  9. hehe..ado boss tapi stail 'nusut2' lar ..ambo tahu area mana..KB ada 2-3 butir, di Bachok pun ada di chalet2 ..di KB awak2 dio sewa rumah, ado dalei 3 bilik..sejam rm100 ...iyo la, kalu ikut kreativiti memei mano2 bleh wat tapi di tengah2 bandar nok wat memei tok lepah la gu dgn tok guru .. kalu demo minat, bleh beli..tobat pung tak rugi natei gorni ...kalu rugi kawe refund balik pitis demo... guano ?

    ReplyDelete
  10. paling bodo, paling busuk ni deh ..awok2 dio buat di KB/Bachok ..sewa umoh dalei rm300 sebulei.. beli tv second hand baru brapo...speaker n mic pun semua seken hand..jimat ..pahtu awok dio bubuh soundproof di dinding toksir kaca ore lain la dok nyanyi kuat tuh ..modal awal oloslah dalei rm1000 jah ... tu sistem paling bodo, paling simple ..cari pulok sofa2 murah wat duduk, olos la di cabang 4 pasir tumboh ado kan hok jual perabot hotel seken hand ..rm100 pun bleh doh sofa bodo sor ..

    ado 3 bilik ...sejam rm50 ..nok tahu berapo awok dio bulih average sminggu ?

    rm1000 ..

    tok payoh mano, asal otak kreatif n panda cari lubei ...tok payoh upah orei, tok payoh bayar sewa ribu2 pung

    demo bayei la, modal nego rm1000

    every month, income rm4000

    acu demo kiro kiro matematik, rugi ko utung ?

    lamo2 , pandai2 la upgrade speaker tu..nok molek paka la BMB...beli la mic mahal...masuk aircond..letak peti sejuk jual air, kerepok... tu atas kreativiti demo la nok kembang bisnes

    bukei jual dadah bro ... bisnes hiburan

    ReplyDelete
  11. nak tanya, lagu tu termasuk lagu-lagu terbaru ke atau hanya yang lama? Satu lagi kat mana leh dapat kan set BMG tu kat JB?

    Klu ok nak beli hardisk tu tapi nak pasti kan buat btul?

    ReplyDelete
  12. termasuk lagu2 baru, bukan lagu2 lama
    set BMG tu kt JB sy tak pasti sebab memang susah nak dapat. yg tu kena survey sendiri. kalo kat taiping saya tahu dah kedai mana nk rekemen kat buyer

    memang ok punya lah jangan dok risau, sy dh jual berpuluh2 set dah takde masalah pun..semua terus 'merempit' jek bila dpt set karaoke saya tu, terus layan lagu rock...hehe

    kalo nak beli takde masalah, sy send pakai kurier skynet, balut elok2 pakai bubble wrapper ..sehari sampai

    ReplyDelete
  13. salam bro...

    boleh saye tau antara lagu2 terbaru dlm koleksi nih, bkn apo terkene dulu... ckp ade lagu baru tp tgk lagu2 awal 2000... hahaha

    ReplyDelete
  14. http://lagu-karaoke-melayu.blogspot.com/2010/12/senarai-lagu-karaoke-dari-buku-lagu_21.html

    ada lagi sy letak beberapa screenshot buku lagu di blog ni, boleh tengok di bahagian post2 ..

    10k lagu tu memang lagu2 yg biasa orang karoke di pusat2 karaoke .. saya tak janji yang bukan2.. memang betul 8k lagu melayu, 2k lagu inggeris ..

    terkena camana tu bro ? cuba explain sket .. tak cukup bilangan lagu ke apa ?

    ReplyDelete
  15. harga HDD naik..?
    ko biar btl bro..
    makin turun ada la

    ReplyDelete
  16. memang ler tmpat lain turun bro tp hangin gua kt tmpat gua ni cam harem aje depa mengcekik rega HDD..terpaksa le markup sket ..tapi bila bro2 sekalian dh dapat 'barang' tu terus senyap tak komplen apa dah ..cucuk mic pakat2 nyanyi ...sonang citer

    ReplyDelete
  17. klu pakai hardisk sendiri boleh? Saya ada 5 hardisk 500g ide.

    ReplyDelete
  18. tentang software yang nak main karaoke nie ada sekali ke atau saya kena cari sendiri? Klu ok bagi alamat nak hantar hardisk tu lepas tu bagitau harga termasuk pos. InsyaAllah minggu depan saya akan bank in duit.

    ReplyDelete
  19. Software akan diberikan

    send request alamat saya ke akaun email saya di batagolek@gmail.com ..saya akan berikan alamat umah saya melalui email ..

    harga termasuk pos kira rm400 lah..

    ReplyDelete
  20. Sebenarnya , memang saya lebih prefer pembeli beli di tangan ..biasanya saya akan jumpa pembeli di bandar taiping, di zoo taiping atau di taiping sentral dan jalankan transaksi ..dan ada juga yang mintak supaya pos aje sebab dah kenal saya di forum carigold.com ..

    ada yang tanya saya, betul ke masuk duit barang send lepas tu..memang betul pun ..saya tahu ramai dah kena basuh kepala/brain wash dengan media especially radio yang dok canang sana sini, seolah2 orang yang jual barang di internet ni semua penipu ..

    inilah masalahnya dengan orang yang tak tahu fakta tapi bercakap dan menimbulkan ketakutan di kalangan pengguna dan pembeli di internet..

    Jika transaksi internet menipu, kenapa ebay.com masih wujud sejak sekian lama ?

    Kenapa portal lelong.com dan mudah.my masih beroperasi lagi ?

    Kepana bank menawarkan transaksi online seperti maybank2u dan cimb clicks ?

    Usahlah terlalu taksaub dan obses sangat dengan kempen di radio yang mengatakan semua transaksi internet ini tipu ..

    InsyaAllah tak perlulah risau bila berurusan dengan saya, jika tak biasa dengan cara bank in duit dan pos barang, boleh jumpa dengan saya di bandar Taiping, Perak..

    Ataupun jika ada kawan2 atau sedara mara yang tinggal di Taiping, mintak tolong diorang jumpa saya dan amik barang di tangan jika masih was was ..

    ReplyDelete
  21. Hard Disk yang dijual adalah External 2.0 USB 500GB ...software diberikan ..boleh beli ditangan dan boleh dipos, tiada masalah ..

    ReplyDelete
  22. bro. kalau xnk hdd 500gb tu. nk lagu dgn list jer mcm mane kira?

    ReplyDelete
  23. salam, utk lagu n list, rm400 complete ..

    dah kira murah, sebab market price around rm1000-2500 utk satu set karaoke complete ..

    boleh pos atau datang ke taiping bawak hard disk sendiri .. kalau nak pos hard disk sendiri ke rumah saya, just sms kepada saya di 013 4819486, saya akan sms alamat rumah, pembeli boleh pos har disk, bagi saya masa sehari untuk proses, hari kedua saya akan pos kembali ke rumah pembeli.. mudah

    ReplyDelete
  24. Customer terbaru dari Terengganu sudah mendapat set karaoke yang dihantar melalui kurier semalam..Semoga dapat memanfaatkan sebaik mungkin 'telaga emas' tersebut ;)..Semoga Murah Rezeki kepada Cikgu Yusof dari Terengganu

    ReplyDelete
  25. SIla rujuk kepada posting 2011, ada saya tunjukkan kaedah pembayaran , no akaun maybank saya dan alamat rumah saya untuk kemudahan pembelian set karaoke ;)

    ReplyDelete
  26. eeeiii sungguh berminat la.. tp x paham la.. kalo nak pkai tv maknanye tak bole pakai laptop ke hape??? kalo pkai tv, hardisc tu nak cucuk kt mne plak ye??

    ReplyDelete
  27. wajib ada laptop sebab ni hard disk, tak boleh cucuk terus ke TV nanti gelak besar budak2 tengok kang ..hehe

    sistem sy ni perlukan laptop/pc utk berfungsi..biasanya yg beli setakat ni ok jer, belasah karaoke sampai lebam

    kalao nak yg cucuk terus ke TV, sistem lain..namanya K TV, kotak besar macam xbox..yg tu kurang2 kena ada la 2k baru bleh beli

    yg saya jual ni, utk rakyat2 yang berkemampuan .. rm600 utk hard disk 10 k lagu + buku kod lagu

    kalau u ada kemampuan smpai 5-6k, elok amik yg KTV lah, cucuk terus ke TV siap ada remote lagi ..sistem saya bukan cam KTV

    ReplyDelete
  28. Tahniah kpd encik Mohd dr k.kerian,ptg td br menerima set karoke..semoga bisnes karoke saudara BOOM di sana..mula2 rm100 semalam,kemudian rm200, naik rm300...terus maju

    ReplyDelete
  29. Tahniah kepada encik Hanafi dari Kulim kerana telah mendapat set karaoke beliau semalam untuk majlis perpisahan di syarikat beliau ..

    ReplyDelete
  30. Tahniah kepada Encik Wan Shazali dari Berek 12, Kota Bharu Kelantan ..Beliau akan menerima set karaoke esok hari menerusi kurier Skynet ..Semoga dengan adanya set karaoke itu, dapat menjadi sumber pendapatan baru yang pasif bagi beliau..InsyaAllah, 2-3k sebulan tak jadi masalah

    ReplyDelete
  31. Tahniah kepada encik Mohd dari penang kerana sudi datang ke taiping sentral dan COD set karaoke dgn saya semalam..semoga encik Mohd dapat memanfaatkan set tersebut dengan sebaik mungkin nanti..kepada yang masih berfikir2 lagi,cepat cepat dapatkan set ini seawal mungkin..boleh kurier ke rumah atau yang tinggal berdekatan dengan Taiping,boleh COD aje...terbaik dari ladang,yeop!

    ReplyDelete
  32. Tahniah kepada Encik Saidul Khair dari Sabah yang baru menerima set karaoke semalam melalui kurier skynet ...semoga rezeki cik Saidul bertambah-tambah lagi nanti..gunakan sebaik mungkin ...

    ReplyDelete
  33. Tahniah kepada Nabil Fikrie dari Ranau , Sabah ... set karaoke encik sudah saya kurier menggunakan pos laju petang tadi ..oh ya , kepada pembaca usah bimbang..memang ada beberapa tempat di negara kita yang jauh sket dari kemudahan Skynet Courier, untuk kes sebegini saya akan gunakan kurier Pos Laju ..harap maklum

    ReplyDelete
  34. Tahniah kepada Encik Muhammad dari Kuala Lumpur, Set Karaoke dah sampai dah ... Terbaek dari ladang, ye tak bro ? ;)

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. Tahniah kepada Encik Shahrizal dari Seremban kerana sudah mendapat set karaoke beliau ... kakak beliau yang tinggal di simpang, Taiping telah sudi datang ke food court Tesco Taiping dan beli di tangan dengan saya semalam ..

    ReplyDelete
  37. Saya nak beli untuk kegunaan di rumah. Peralatan asas seperti TV, lap top, speaker, amplifier ada siap di rumah. Tapi nak pasang kat sistem tu rumit ker? ...atau terpaksa panggil pakar luar untuk instal....Lagi satu apabila ada lagu baru dan terkini macam mana nak update?

    ReplyDelete
  38. Salam, nak pasang tu tak rumit .. saya akan explain semuanya bila cik dah beli nanti. Dari laptop/pc, keluar ke TV satu..ke audio satu ..untuk dari laptop ke TV, just beli wayar VGA ..kat kedai pc ada jual, rega dalam rm30 kalo tak silap ..TV pulak tanak TV yg lama2 tu, kalo boleh yang LCD ada palam pencucuk menerima palam VGA dari laptop ..yang wayar audio, cam biasa ada lubang yang bertanda hijau ( biasanya ), cucuk aje lubang audio output kat situ ...boleh buat sendiri semua ..bila ada lagu baru, saya masukkan di blog kemaskini lagu nanti ..akses hanya untuk pembeli set karaoke saya sahaja ..harap dapat membantu

    ReplyDelete
  39. Add saya di facebook : batagolek2007@gmail.com ( Wan Faizol )

    dan satu lagi pesanan saya, be serious ...

    Saya dah terkena di Terengganu 2 kali

    1. Sorang buyer ni mintak saya gi tempat dia di Gong Batu, minyak saya saja dah rm30 pergi balik ..tengok barang tak jadi beli sebab duit takde ...dah tahu duit takde nape nak susahkan saya pi jauh2 ke sana dari kelate ( masa balik raya ) ..dah le raya ke 3 , memang sungguh tak bertanggungjawab !! dah la bagi alamat tak betul, susahkan saya pulak nak SMS banyak2 kali .. INGATLAH SEDARA, sekali kita buat taik dengan orang, 100 kali ALLAH balas satu hari nanti ..Dah la lansung tak mintak maaf ..BIADAP n KURANG AJAR !!

    2. Mintak saya datang ke Kuala Terengganu, last minute cancel..alasannya sedara meninggal di Kemaman ..pastu saya SMS cadangkan beberapa penyelesaian, lansung tak balas ...nampak sangat bukan nak beli tapi nak SCAM .. mintak tolong jangan jatuhkan maruah negeri TERENGGANU !! saya dah ada 2 kes MENYUSAHKAN macam ni ...kalau takde duit jangan pandai pandai set suruh orang datang ke tempat kita, kalau kita tanak orang lain SUSAHKAN kita satu hari nanti, jangan MEMANDAI susahkan diri kita ..

    3. kepada buyer dari tempat lain, memang tip top ..duit ada, janji ditepati ..

    ReplyDelete
  40. ada jual set karaoke skali tak? set meaning Mixer/Amp, speaker & cabling dll...

    ReplyDelete
  41. tak jual, sy jual hard disk lagu , buku n software jer bro tapi sy bleh rekemenkan member2 yg sell those things ...bajet brapa ??

    ReplyDelete
  42. Petang ni nak kurier satu set lagi ke Sabah ..last 2 weeks ke Australia... satu ke Victoria n satu ke Perth ...pergh kuat makan angin set set karaoke saya ni, tuan dia pun tak penah sampai Perth n Victoria ..wahahahah

    ReplyDelete
  43. bajet termurah/masuk akal utk set karaoke rumah..klu ada, email sy bro... intai.emas@gmail.com
    saya ada area KL

    ReplyDelete
  44. hmm..kalo paling murah PA sistem complete RM600
    utk Audio ... TV dah ada, ok ..

    RM600 ..RM500 untuk 2 speaker stereo 15' lengkap ada build in Power Amp n Equalizer ..

    RM100 lagi tu untuk Microfon

    ReplyDelete
  45. ok semalam satu set ke Gombak dan satu set ke jelebu ... harap selamat sampai Yeop !! ;)

    ReplyDelete
  46. harap Encik Roslan bleh enjoy set karaoke yang dah diterima semalam di medan makan belakang bomba taiping ...terbaik tu bro..layan sampai lebam, karaoke puas2 !! ;)

    ReplyDelete
  47. bakal pembeli bleh call 103, mintak no sekolah kebangsaan kampong perak, batu kurau perak .. sahkan jawatan sy sebagai cikgu di situ, call ..;);)

    kat carigold.com, saya legendary member, nickname = kerunai ..

    fb saya ni pun, semua ada
    kawan2, sedara mara, mertua, staff,cikgu2 sekolah .. boleh add saya di facebook,

    batagolek2007@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Cikgu, saya Azlan dari Gombak, dah dapat set tu, tapi sampai kini tak tahu macam mana nak gunakannya, tolong beri panduan step by step kerana saya ni bukan pandai sangat dengan setting kat komputer tu.. Tujuan beli hari tu untuk guna pada kat funtion tak kesampaian. Email saya azlanteu@gmail.com

    ReplyDelete
  49. ok bro saya akan emailkan secepat mungkin..maaf masa bro telefon mohon panduan guna software tu saya berada kat luar, tak mampu nak tunjuk satu persatu depan PC ..bro bleh rujuk dulu bahagian HELP pada software tu, ada ditunjukkan beberapa basics awal ..

    ReplyDelete
  50. one set goes to London, UK semalam pakai pos laju ..pergh bleh tahan gak pos laju air mail = rm162

    3 hari sampai London ... ;)

    ReplyDelete
  51. Yeah, one set hard disk kosong akan mai dr JB this week..buyer nk send hard disk dia ,n sy masukkan lagu n software karaoke..total rm400 jer sebab HD sendiri kan...

    ReplyDelete
  52. 2 buyer dari Taiping tanya Set Karaoke semalam... InsyaAllah diorang akan beli by hand this week ;)

    ReplyDelete
  53. sorang dari Kepala Batas

    sorang lagi dari Bukit Mertajam

    demam karaoke dah di Penang skang ni , hehe

    ReplyDelete
  54. Kalau nak beli Lagu-Lagu Melayu Evergreen boleh tak... nak beli dalam 10 lagu... berapa harga???
    Contoh...
    Lagu Shaifah Aini (Album - Hapuslah Airmata Mu)

    harap dapat harga yang menarik...
    unggun98@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Nak tanya, kalau nak pilih lagu kena pakai PC / Lap top la ye? X leh pakai remote?

    ReplyDelete
  56. Kalau takde PC atau laptop, boleh guna Media Player ...

    boleh beli di kedai2 komputer, harga dalam Rm100-300 tengok pada spec

    laptop zaman skang ni tak pelik dah bro, hampir semua rumah dah ada laptop..

    beli PC seken hand rega dalam Rm200-300 pun dah ok

    Kalau nak pakai remote, itu set karaoke K-Box

    yang tu harga dalam RM2000 ... padanlah dengan harga tapi pilihan lagu sket aje, dalam 5 ribu jer

    yang saya punya ada 10 ribu lagu ...

    ReplyDelete
  57. Kepada Warga Peladang, boleh beli takde masalah..harga boleh NEGO ...just sms atau call saya untuk tetapkan pembelian nak beli melalui pos atau datang beli di tangan

    013 4819486 - Cikgu Wan Karaoke Taiping

    ReplyDelete
  58. Ada yang bertanya kepada saya, kalau pos ke Sabah n Sarawak boleh tak ?

    Aduyai ...Bukan nak cakap besar, tapi set karaoke saya ni dah pernah saya pos ke

    1. Perth , Australia
    2.Victoria, Australia
    3. London, United Kingdom

    yang beli adalah warga kita yang bekerja di sana dan ada yang tukar warganegara, jadi rakyat sana

    depa rindu nak karaoke lagu2 melayu ..

    so kalau setakat Sabah dan Sarawak, benda celah gigi aje .. lansung takde masalah

    ReplyDelete
  59. Satu set dijual kepada Mr Yam dari Nilai

    Pergh sanggup mai Taiping dari Nilai dgn Triton tu nak amik set karaoke ..dia ada bukak restoran dekat kilang, ramai minah2 indon nak karoke sambil bergelek

    ReplyDelete
  60. Cucuk Hard Disk ke laptop/pc

    Install Software pro karaoke

    Rujuk buku untuk nama lagu dan kod lagu

    Masukkan nombor kod

    Terus karaoke

    ReplyDelete
  61. oh ya dari laptop tu, kena ada la kabel atau wayar yang pegi ke TV dan Speaker/ PA sistem ..TV n PA sistem termasuk laptop kena beli/ada sendiri le sy tak jual ;) hehe

    ReplyDelete
  62. nak gi lah umah bro kat tepeng, bg le alamat

    ReplyDelete
  63. Saya malas nk letak kat sini sebab nak privasi tapi kalau hajah rajin godek2 kat blog ni akan jumpa alamat saya, ada dalam post2 sebelum ni

    Taman Suria Permai, Taiping

    Sampai Zoo Taiping/ Taman Tasik Taiping tepon aje saya : 013 4819486 ( Wan )

    Saya akan pi amik kat sana, tunjuk barang

    tapi kena konfirm la nak beli ke tak, kalo setakat nak window shopping nk tengok2 aje, buang masa je ..huhu

    Konfirm mai nak beli, saya pun ON ..takde masalah..zaman skang ICT ada, Enset pun canggih Manggih

    ReplyDelete
  64. Paling Pantas nak dapat RESPON saya melalui SMS

    013 4819486 - Wan Karaoke Taiping

    Facebook ( tahu dah, ari2 nak kena bukak kan ? )

    id saya = batagolek2007@gmail.com

    Kalo orang tanya Wan mana ?

    cakap : Wan Karaoke Taiping

    ReplyDelete
  65. ada yang tak suka gambar diambil..ada yang tak kisah sempoi giler ..tengok le

    http://lagu-karaoke-melayu.blogspot.com/2011/11/pembeli-set-karaoke-yang-datang-beli.html

    saya ok jer, sporting nak malu apa ye dak ? sama2 bangsa kita, sama2 bisnes tolong menolong ..

    benda mudah takyah la nak payah payahkan ...ye dak ?

    ReplyDelete
  66. Alhamdulillah,kebetulan saya ada kt shah alam ari ni, sorang buyer dari Klang sanggup mai amik set karaoke di McDonald di sini..jumpa,tengok barang,test,beli...mudah :)

    ReplyDelete
  67. Esok saya akan kurier satu set ke Inanam Sabah .. Fly oversea lagi set ni, huhu

    ReplyDelete
  68. Time cuti sekolah ni la banyak ruang dan peluang utk buat duit menggunakan set karaoke ni

    tapi sayang ... orang kita jarang nampak dan ada yang tak nampak lansung peluang ini

    sebab tu lah cina yang dok berlumba2 tanya saya pasal set karaoke ni, depa tahu peluang dan ruang yang diorang bleh perolehi dari set karaoke ni

    orang kita hanya sibuk dan minat pada benda2 lain yang hanya bersifat LIABILITI dan bukan ASET

    Set Karaoke saya ini adalah ASET ..saya ulang sekali lagi ya : ASET

    ReplyDelete
  69. Saya akan balik ke Kelate lusa, balik bercuti sampai khamis minggu depan ..so sapa2 nak order melalaui pos jgn risau, saya balik kg pun saya tetap akan kurier ..skynet n pos laju ada je di KB tu bukan jauh pun dari umah saya kt sana

    and to all kelantanians, COD la ko guano ? setakat KB jupo minum2 air takdoh hal labohs ..

    ramai jah hok amik ngan ambo di kelate ..apo ingat ore kelate idop takdop hiburei ko ?

    COD ngan kawe jah ore kelate..tapi kalu gue musei, kerai n jeli ambo mitok maaf lah awal2 ambo tak gi sano deh ..musim BANJIR ni bohs, toksir sero weh ..

    kalu KB tu molek benar ..umah mertua ( kencep luar sket deh ) kawe di Salor, Pasir Mas ..

    Umah mok ayoh kawe di Pauh Lima , Gunong ...

    Maghi naik mutor bawak duit ikat ngan getoh urat jah ... mugo kayo2 belako pitih banyak belako toksoh nok nipu la kawe tahu sangat ..hehe

    COD deh di kelate, sapa khamis depei jah ni awok awok kito Red Warriors :) hehehe ..TAKBIR !!

    ReplyDelete
  70. Saya ada kat Shah Alam setiap hujung minggu,menemani wife ke sana sebab dia sambung Masters Study kt sana....

    So good news kepada bakal pembeli dari Selangor dan KL ...boleh COD kita jumpa u all tengok barang, test karaoke sampai lebam bayar dan ambil di tangan...amacam?? jimat dah kos pos yet tak?

    Kepada yang ragu-ragu dengan kaedah masuk duit n pos barang, bleh lah COD hari sabtu n ahad ...

    Biasanya saya jumpa client(cheewahh)di McDonald sebelah UITM shah alam , sebelah je ngan Caltex tu...

    ReplyDelete
  71. Next week dah gaji,kan dpt bonus rm500 tu, gunalah dgn sebijak mungkin..sesetengah orang,duit tu akan abis xtau pi kemana,sedar2 dah abis buat belanja

    Tapi pd some. People, depa akan beli aset dan buat duit utk bulan bulan seterusnya..soalannya..anda dipihak yg mana?

    Adakah rat race akan diteruskan?

    set karaoke saya boleh membantu anda..tiada masalah

    ReplyDelete
  72. Btw kawan2, bleh add dulu saya kt facebook even if u all ada yg masih belum terbuka hati nk beli set karaoke melayu ni it's alright bro ..tarahal punya kita bisnes online inilah antara cabaran2 nya nk dapatkan thrust orang bukanlah mudah mcm offline business..but apa yg saya cakap, saya akan deliver sebagus yg mungkin ...oh ya minggu ni mai lagi stok2 lagu baru, insyaAllah by end of this month koleksi lagu karaoke melayu akan bertambah ke 15 ribu lagu ..thanks kepada pertolongan DJ Ice yang banyak menolong memberikan stok2 lagu terbaru karaoke ...pendek kata, mmg mantap, DJ ice ni mmg antara DJ tersohor di belah Utara Semenanjung, kabel dan connection dia dgn syarikat2 dan pembekal lagu2 karaoke mmg superb, so kepada yg masih belum miliki set karaoke ni, takyah tunggu lama2 lagi terus je beli ..;)

    ReplyDelete
  73. oh ya, fb saya

    batagolek2007@gmail.com

    ReplyDelete
  74. Salam semua ... ada yang bertanya saya, player apa yg bagus utk PLAY karaoke ni

    saya jawab, untuk set karaoke ni tak perlu PLAYER pun, cukup ada laptop/pc dan TV ... takyah bazir duit beli DVD player ..

    kalau nak beli juga, beli Media Player ..yang tu rega pun murah, cucuk terus Hard Disk, siap ada remote lagi ..lagi murah

    ReplyDelete
  75. Salam semua,

    Tahniah kepada Encik Rozi dari Bukit Jalil dan kepada Puan Nur dari UPM Serdang kerana sudah mendapat set karaoke pada hari sabtu yang lepas ..COD di Shah Alam dan Mines Wonderland

    Tahniah juga diucapkan kepada Encik Rafarli dari Penang kerana sanggup mai Taiping amik set karaoke di rumah saya ..harap dapat terus enjoy lagu2 baru tu ;)

    ReplyDelete
  76. InsyaAllah sabtu n ahad ni saya turun lagi ke Shah Alam ...kepada buyer yg nk beli COD di tangan jangan malu malu, jangan segan2 terus SMS or call saya di 013 4819486 ... kita jumpa di sana, di sana di sanaaa ..hehe ;)

    McDonald Seksyen 3 Shah Alam bro ;)

    ReplyDelete
  77. I set ke kuchai lama esok by kurier, kpd sedara Bob , selamat berkaraoke!

    Lusa, 3 COD di shah alam, 1 di puchong...mantapppp!!

    ReplyDelete
  78. Pergh lama giler lepak dgn bro Mat kat MCdonald PKNS shah alam pagi tadi..banyak btol yg kami borak,dari karaoke smpai lah ke kontrak UMW yg bernilai 100 juta tu..

    Begitulah rutin biasa sy sbg seller set karaoke, from total stranger to friend..sy jenis yg cepat mesra dgn orang..

    So kepada yg ada angin gemuruh nk jumpa dgn saya nk cod di shah alam,toksah bimbang...:)

    Anggap sahaja urusan jual beli itu sbg pengerat tali ukhuwah dan silaturrahim antara kita..

    ReplyDelete
  79. Salam, baru je kurier petang tadi 2 set ke Sabah

    Satu set ke Kota Kinabalu to Encik Lajahidi, kaki karaoke n planning to bukak pusat karaoke sendiri

    Satu set ke Tawau to Puan Florence, beli utk suka2 karaoke di rumah..

    esok 1 set ke JB to Encik Sayuti ..dah lama tunggu dari next month lagi ye ..takpe cik, berbaloi simpan duit utk beli set ni, toksah dok risau ...

    ReplyDelete
  80. Salam, kepada yg dok jauh tu, katakan dok JB, Langkawi, Sabah, Sarawak, kalau tak biasa pos

    hubungilah sedara mara atau sahabat handai yg berada berdekatan dengan lokasi saya di Taiping utk COD ...boleh jumpa di Taiping, benda senang usah dibuat susah ...Peluang tak datang hari hari ..sampai bila nak hidup tanpa perubahan ?

    ReplyDelete
  81. Salam, 2 set lagi ke Kota Kinabalu petang ni ...hampir pengsan saya nak uruskan order ni, ramai pulak dari KK n Sabah yang order ... tengah demam karaoke kat sana ek ? ;)

    satu set ke KK terus kepada Encik Idrus Saidi

    Satu set ke KK juga terus kepada Saudara Azamuden

    Semoga dapat memanfaatkan set karaoke ini untuk bisnes dan utk hiburan sekeluarga ..

    ReplyDelete
  82. oh ya, saya ada letakkan updates latest songs 2012 di akaun facebook saya, add jer pastu tengok di bahagian Album, Set Karaoke ...

    facebook id saya = batagolek2007@gmail.com

    add jer n tengok koleksi latest karaoke songs

    ReplyDelete
  83. Alhamdulillah, esok ada 1 COD di Taiping Sentral belah petang, from Ipoh ..Saudara Zaki, DJ Karaoke Ipoh .. harap dapat tambah lagi stok lagu + updates lagu2 baru ..mmg betul bro, kalau nk harap songlist lama, ramai la client lari ke tempat lain ..mesti kena selalu UPDATE lagu ... esok petang bro kita jumpa di Taiping Sentral

    ReplyDelete
  84. Kepada yg takde akaun facebook ( adehhh ) , bolehlah ke

    http://karaoke-set.blogspot.com/

    untuk melihat updated songs terkini ...

    ReplyDelete
  85. Salam semua,

    Ok esok tambah sorang lagi cod di pkns shah alam

    Satu set ke kemaman,terengganu petang ni...

    Seorang prospek baru dok tanya2 n he is from Sibu, Sarawak..

    Kepada buyer sabah n sarawak, jgn risau pos laju ada..

    ReplyDelete
  86. Salam, ok

    COD 2 ari ni di Taiping Sentral belah petang

    Kurier ke Dungun 1 , Kurier ke Cheras 1

    3 orang lagi , sorang dari KL dan 2 dari Sabah masih belum berikan confirmation nak beli ke tak ...

    Kalau boleh konfirm cepat sebab saya nak uruskan orang lain yang cepat konfirm..

    Based on order basis, first come first serve ...

    ReplyDelete
  87. http://karaoke-set.blogspot.com/

    bleh ke sini utk tengok latest update lagu ..

    insyaAllah tahun ni lagi rancak updates lagu sebab saya dah jumpa beberapa otai n old timer karaoke, DJ2 utara n central region ..

    all out !!

    ReplyDelete
  88. Pergh malam ni 2 pulak nak COD di Juru AutoCity Penang, insyaAllah sampai dgn CBR kesayanganku, malas nak bawak keta, jimat tol ... Jumpa kat Juru Auto City kepada 2 buyer from Penang Island .... See you tonite bro ;)

    ReplyDelete
  89. Ari ni, 2 order akan ke Cheras, COD di Zoo taiping 1 belah Petang

    ReplyDelete
  90. As Salam...sy mmg berminat sgt, dan nk ambik 1 set dgn system sekali,klu blh siap ajar setting n pasang set tu,whole set la,tp budget bawah rm1000, ada tak,lg murah sikit lg bagus,tp power la seperti yg dicanangkan. email saya nzwan80@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Saya cadangkan cik Zwan dapatkan dulu set karaoke ni .. kemudian barulah beli PA sistem dengan bajet below Rm1000 tu ..saya sendiri pakai sistem BGM 15' dua biji ada built in amp n equalizer baru rm500 jer ... ni no saya 013 4819486

    ReplyDelete
  92. ALhamdulillah malam ni 2 COD Taiping di Taiping Sentral

    3 orang dah book COD di Plaza PKNS Shah Alam Sabtu ni..

    so kepada yg dok area Selangor n KL, boleh COD ngan saya hari Sabtu n Ahad ni sebelum raya cina ...apa apa pun confirm cepat2 ..kalau nk send hard disk sendiri pun bleh tapi pastikan 500 GB dan cepat cepat cepat send, cepat saya boleh siapkan dan bawa ke PKNS Shah Alam

    ReplyDelete
  93. Alhamdulillah semalam ada COD di Taiping

    Esok di Jusco Kinta, Ipoh ada 1 COD ..

    meh meh jangan malu2 ..tepon jer .. 013 4819486

    ReplyDelete
  94. Syukur, hari ni 2 Kurier ke JB

    Esok satu COD di Taiping ...

    facebook saya = batagolek@gmail.com

    phone = 013 4819486

    ReplyDelete
  95. Bonus 2012 daripada saya :

    Saya telah mengambil keputusan untuk menawarkan servis update lagu PERCUMA kepada pembeli2 set karaoke

    setiap bulan 6 dan bulan 12, pembeli boleh menghantar hard disk dan saya akan memasukkan lagu2 2012 dan lagu2 baru lain secara PERCUMA ..

    ini bermakna koleksi lagu anda akan sentiasa update dan pelanggan pun akan sentiasa berpuas hati dengan servis karaoke anda..

    ReplyDelete
  96. Ok, hari ni kurier ke JB dua

    Kurier ke Rantau Panjang, Kelate 1 set

    COD di Taiping 2 malam ni

    kalau dok jauh, boleh mintak tolong sedara mara atau kawan2 untuk wakil COD ...tiada masalah, area Taiping, Ipoh n Penang

    ReplyDelete
  97. 2 COD di taiping ari ni

    1 kurier ke Cheras, KL

    2 ke Sabah...

    ReplyDelete
  98. Salam, alhamdulillah satu set ke JB lagi

    Lusa, satu hard disk dari Gopeng akan sampai, saya akan masukkan lagu dan sed balik ke Gopeng selepas itu

    Sorang dari Jelai, Batu Kurau ajak jumpa nak tengok set karaoke ..

    ReplyDelete
  99. Satu set ke batu Pahat, satu COD di Taiping

    ReplyDelete
  100. Ramai yang puji langkah saya memberikan servis update lagu every 6 bulan,kata depa sgt menjimatkan kos dan untung dalam jangka masa panjang, terutamanya kepada pengusaha DJ2 dan karaoke2 jalanan..

    Saya sambut baik sebarang idea lain yang boleh sama2 memberikan manfaat kepada pembeli, tiada masalah... saya suka bincang2, sembang2 pasal industri Muzik, karaoke ni sebab memang jiwa saya jiwa muzik..

    di sekolah pun saya guru muzik, di Taiping saya antara pendokong kelab budaya dikir barat anak2 pantai timur, dirumah ada mini studio ...ada bisnes DJ dan banyak terima tempahan setiap masa ..

    Bagi saya, ruang bisnes karaoke ni tiada batas..ada 1001 idea lain lagi yg belum terjangkau oleh pemikiran insan kerdil seperti saya..

    Saya berasa seronok dan bersyukur kerana bisnes saya ini dapat menolong ramai orang2 kita yang mahu tambah pendapatan, mahu berbisnes dan yang mahu karaoke di rumah..hatta yang berada di pelantar minyak di perairan laut dalam Laut China Selatan pun ada amik ngan saya. no hal..

    Bisnes tetap bisnes, kawan tetap kawan .. saya open minded dan membuka seluas-luasnya pintu rundingan dan cadangan dari pembeli..

    ReplyDelete
  101. Alhamdulillah, esok ada customer jauh nk mai Taiping, COD ....mai dari KL lagi tu ...jumpa petang besok di Taiping Sentral ..

    ReplyDelete
  102. Alhamdulillah esok ada 1 COD di ipoh

    One set hard disk dari KL akan smpai hari ni, taukey karaoke kt sana mintak update lagu2 diorang ..

    p/s : orang cina berlumba2 cari saya, mana pegi wira2 melayu semua ?

    ReplyDelete
  103. Alhamdulillah,COD taman suria taiping pagi esok..

    Jiran satu taman jumpa lama web, berkenan nak beli..

    yang kelakarnya, jarak umah saya dgn dia dalam 400 meter jer, huhu ..

    jiran satu taman pun nak beli ..hehe

    ReplyDelete
  104. Orang Cina sanggup mai dari Johor ke Taiping semata2 nak COD, tapi orang kita dari KL ke Taiping pun dah tak sanggup dan menarik nafas panjang ...realiti bisnes cina vs melayu ..renungkanlah ...

    Melayu sanggup beli Dinar Iraq dan tunggu masa dan ketika bergelar 'jutawan' ... ini penyakit Melayu dari turun menurun lagi, lihat sajalah berapa banyak yg terkena masa Skim2 cepat kaya dulu, memandangkan saya ada di taiping, sudah tentu ramai melayu taiping yang dah rabak poket dek kerana kena penangan Skim Pak Man Telo Taiping ...

    Saya malas nak komen banyak sebab saya pun bukan ada autoriti dalam bidang jual beli emas dinar ni tapi cubalah fikirkan logik ...

    Ada ke Cina yang dok berlumba2 beli Dinar Iraq ? Ada Tun Mahathir komen pasal Dinar Iraq ? Berapa kerat pakar2 ekonomi yang sokong RV Dinar Iraq tu ?

    Teruskanlah berangan ... orang lain guna duit, beli aset dan jana lagi banyak duit, kita masih dok goyang kaki bertahun2 menunggu nangka buruk nak jatuh

    bila nangka dah jatuh, barulah tahu dah buruk rupanya nangka tu ,,,...memang lah tak rugi banyak tapi dalam arus kehidupan sekarang ni, rugi walaupun rm10 masih dianggap kerugian ...

    ReplyDelete
  105. Alhamdulillah satu set kurier ke Kajang ari ni

    ReplyDelete
  106. Satu kurier ke KL ari ni, nasib baik skynet bukak gak waktu pagi ... oh ya kepada prospek2 yg berminat nak beli set karaoke, boleh la add saya dulu kat facebook, saya ada letak kat facebook gambar2 karaoke, orang2 yg COD, proses antar barang ...telus takde nak selindung2 ...kita mahu bisnes lama maa,,,...facebook id saya : batagolek@gmail.com

    ReplyDelete
  107. Alhamdulillah 2 set ke KL ari ni

    Kepada pembeli, saya menawarkan COD

    1, COD taiping - Isnin hingga Jumaat
    2, COD shah alam - Sabtu dan Ahad

    ReplyDelete
  108. Alhamdulillah COD di Zoo taiping esok ..Buyer dari Gopeng tak biasa pos pos barang ni, no hal..saya sambut baik, siap nak belanja mee udang mak jah kuala sepetang lagi

    ReplyDelete
  109. Allah Maha Kaya ...

    Esok satu lagi set kurier ke Kuala Lumpur

    Malam pun ada sorang lagi mai taiping nak COD

    Rezeki itu tetap ada sekiranya kita ikhlas berniaga dan jujur

    ReplyDelete
  110. Alhamdulillah esok satu hard disk akan dihantar kpd saya dari customer from Pahang, dia pakai hdisk sendiri mtk sy masukkan lagu

    Jumaat, seorang buyer dari Sungai Petani akan COD di Taiping

    2 COD di Shah Alam hari sabtu n ahad ni.. malam ahad, ada pulak COD kat Penang ..

    Aduyai penat minggu ni tapi takpe puas hati..

    ReplyDelete
  111. Alhamdulillah, petang ni satu COD di Taiping, malam ni COD di Tesco Taiping

    Esok 2 COD di Shah Alam, oh ya di tempat biasa McDonald Seksyen 3 sebelah Caltex, dekat dengan UITM Shah Alam

    Lusa 1 COD di PKNS Shah Alam ...

    1 kurier ke Muar, Johor

    1 kurier ke KB, Kelate

    Isnin 1 kurier ke Sungai Petani

    ReplyDelete
  112. Salam,

    Saya akan berada di Shah Alam pada 16,17 dan 18 hb ini, Jumaat hingga Ahad

    so kepada pembeli yg inin COD/ Jumpa, bayar n ambil barang di tangan, boleh lah buat tempahan bermula hari ini..Tempahan di minit2 akhir akan dipertimbangkan atas budi bicara saya ..

    Jika mahu guna Hard disk sendiri pun boleh, bawa hard disk dan boleh jumpa saya di Shah Alam utk penyerahan hard disk utk saya masukkan lagu ...lebih jimat

    013 4819486
    facebook Batagolek@gmail.com
    Cikgu Wan Karaoke

    ReplyDelete
  113. Salam, saya akan berada di Shah Alam dari esok, Jumaat 23/3/2012 sehingga 25//3/2012 ..so utk buyer yang mahu cod set karaoke di Shah Alam, boleh hubungi saya terus di 013 4819486 ...

    ReplyDelete
  114. Alhamdulillah satu set berjaya dikurierkan ke Johor tadi..

    Semalam pun ada 2, 1 set ke Kapit dan 1 set ke Marudu ..

    Kepada penggemar2 karaoke di Sarawak, terbaik utk u all ..

    Biar berbaloi kos kurier rm27 utk sampai ke tempat anda tu ;)

    Manfaatkan sebaik mungkin dan jadikan punca rezeki ;)

    ReplyDelete
  115. salam,saya rasa mcm berkenan nak buat yg set rm600 tu.. jadi mcm mana saya nk p ke alamat taiping untuk hantarkan hardisk..

    ReplyDelete
  116. just sms kat saya, 013 4819486 ..sampai taiping kita jumpa di taiping sentral, senang

    ReplyDelete
  117. Alhamduillah sepanjang Mei ni murah btol rezeki sampai saya tak sempat masuk sini tinggal komen tiap2 hari..okey lah, hari ni satu set kurier ke Port Dickson, Abang Nizam ponzar namanya ..DJ tersohor kat PD ni kalo sesapa tahu

    kalo nak tengok sales saya secara lebih real time, bleh le add saya kt facebook dulu :

    batagolek@gmail.com

    ReplyDelete
  118. Alhamdulillah, Cikgu Man dari Johor Bharu sekali masuk blog dah terus berkenan, terus masuk duit pakai maybank2u ..mantop sungguh Cikgu Man !!

    Satu lagi set karaoke mantap akan dikurier petang ni ke JB ..jaga2 Cikgu Man, jangan smpai karaoke hingga pagi..nanti

    'Cikgu Man suka karaoke, hari hari Cikgu Man Karaoke'

    heheheheh

    ReplyDelete
  119. Alhamdulillah baru balik dari Shah Alam semalam,

    1. COD di Plaza Alam Sentral bersama Puan Nor dari Klang

    2. COD di Rawang bersama Insp Mohd Din dari Bukit Aman

    ReplyDelete
  120. Alhamdulillah ari ni 2 kurier

    1. 1 set ke batu pahat, Johor
    2. 1 set ke Dengkil. Selangor

    memang mantap abis time cuti sekolah

    ReplyDelete
  121. Satu COD di Taiping semalam di restoran tomyam, thanks to Cikgu Man from Parit ;)

    ReplyDelete
  122. Pergh baru balik dari Shah Alam tudia eh 4 COD all the way

    1. COD di Plaza Alam Sentral 1 pagi Sabtu
    2. COD di McDonald PKNS Shah Alam pagi Sabtu gak
    3. COD di KL Sentral tengah ari
    4. COD di Jalan Kolek Seksyen 18 pulak belah petang

    Mantap cuti sekolah ni

    ReplyDelete
  123. Maaf lama tak update, tak sempat ..

    minggu ni ramai jugak yg amik ngan saya..saya akan update di blog post insyaAllah ..

    ReplyDelete
  124. salam En Wan..

    Saya berminat..saya hendak tahu bila masa terdekat saudara akan turun lagi ke shah alam lagi..

    Syahril

    ReplyDelete
  125. Salam bro. mohon maaf bulan puasa saya tak turun shah alam

    ReplyDelete
  126. saya amat tertarik dengan set karaoke ni.saya warga 60an ada kah lagu2 tersebut..Bagaimana lepas raya turun ke shah alam.. kalau lambat2 nanti duit pulak habis..

    ReplyDelete
  127. Salam bang, saya bulan depan turun shah alam ..abang call or sms saya senang sket deal ..lagu 60-an pun ada jangan risau ..

    ni no saya bang, 013 4819486

    ReplyDelete
  128. cikgu Wan, saya Azlanteu dari gombak, dah beli set tu pada bulan September 2011, perlukah saya update harddisk tu.

    ReplyDelete
  129. Salam, boleh update...sms sy bro, 013 4819486

    ReplyDelete
  130. Salam Qaseh, boleh call or sms saya di 013 4819486 ..add di facebook yek, batagolek@gmail.com

    ReplyDelete
  131. cikgu Wan, saya Daud dari Tmn Dato' Harun Petaling Jaya, baru2 ni dah beli set tu. jika saya inginkan salinan buku berapa kah kosnya.

    ReplyDelete
  132. salam, bleh call sy di 013 4819486

    ReplyDelete
  133. .Assalamualaikum Cikgu Wan. Saya saya sudah mempunyai Ext HD 1 TB dan berminat untuk membeli lagu2 dan software karaoke spt yg dinyata. tolong pm kadar harga lagu untuk kapasiti 500 GB atau 1 TB ext hd

    ReplyDelete
  134. wsalam bro... call or wasap saya 0134819486

    ReplyDelete
  135. slm klu sy dah ada harddisk dan sy kena byr rm400 shj kn...sy nk tnya dpt skali dgn free update every 6 bulan tu ke x?

    ReplyDelete
  136. Salam semua..
    Alhamdulillah saya da pon beli barang ni..tgal tngu delivery je.maybe lusa ni akan sampai..harap barang ni sama macam y d tawarkan pada pakej ni dan mmempunyai kualiti yang bagus..

    ReplyDelete
  137. Salam bro Zaimi Zainal ..Ya ..dapat sekali dengan update .. no problem

    ReplyDelete