Sunday, October 10, 2010

Tips Membeli Set Karaoke

Jika anda mencari sistem karaoke di rumah, ada beberapa pilihan yang boleh anda pilih. Hari ini saya akan mengadakan empat pilihan yang paling popular untuk bercakap, dan menjelaskan keuntungan dari konfigurasi yang berbeza.



Pada bahagian pertama menyajikan media utama untuk sistem rumah rata-rata, iaitu:

1. Mesin karaoke.
2. Karaoke Player.
3. Mikrofon dengan built-in lagu.
4. Tatarajah untuk anak-anak.

Cari mesin karaoke, sistem ini baik sepenuhnya autonomi, termasuk mikrofon satu atau dua, speaker, amplifier dan layar-dibina lyrics display. Mereka cenderung menggunakan CD Karaoke G, pasaran format yang paling popular di Internet. Beberapa mesin termasuk Kam tidak paparan dan harus disambungkan ke TV atau monitor untuk melihat lirik. Keuntungan yang paling jelas dari konfigurasi ini adalah bahawa mereka menggunakan hanya pada keluar dari kotak. Letakkan CD G, dan jauh anda pergi.

Karaoke Player, seperti namanya hanya memainkan lagu-lagu karaoke. Beberapa pemain boleh menggunakan dalam format yang berbeza, sering dari CD G, MP3 G DivX. Tentu saja, kerana mereka hanya pemain, anda perlu menggunakan peranti lain - pada dasarnya sistem suara dari beberapa macam, dan disambungkan TV atau monitor mereka.

Mikrofon dengan built-in lagu sangat mobile dan hanya perlu TV atau monitor digunakan. Untuk kualitas suara yang lebih baik, itu idea yang baik untuk menyambung sistem suara mikrofon ini biasanya mengandungi sebuah cip dengan lagu-lagu di dalamnya, jika dapat berubah-ubah jumlah lagu dan high rakaman. tanda-tanda tambahan boleh dibeli sebagai aturan, dengan lagu-lagu tentang mereka.

Jika anda berminat untuk karaoke untuk anak-anak, pada umumnya, cukup untuk meletakkan mesin karaoke murah atau dasar mikrofon dengan built-in lagu harus sampai mereka yang lebih tua. Tidak ada gunanya harta untuk sesuatu yang mereka mungkin ban cepat.

Apapun pilihan di atas yang paling sesuai untuk anda adalah karaoke menyenangkan bagi seluruh keluarga atau teman. Anda yakin untuk bersenang-senang dengan salah satu tatarajah yang berbeza.

No comments:

Post a Comment